خیــــــلی
زیباست ...
یکبار حضرت موسی (ع) از الله سبحانه تعالی پرسید :
یا الله ! تو به من درجه و امتیاز ویژه صحبت مستقیم با خودت را دادی ، آیا به شخص دیگری نیز عطا فرموده ای ؟
الله تعالی پاسخ داد : ای موسی من می خواهم از امتی خبر دهم که امت محمد (ص) هستند با لبانی خشک و گلویی سوخته ( خشک ) ، بدنهایی ضعیف با چشمانی فرو رفته در کاسه ی چشم ، با جگرهای خشک و دردهای معده حاصل از گرسنگی که مرا در (دعا) صدا می زنند .
آنها خیلی خیلی بیشتر از تو به من نزدیکترند ای موسی ! وقتی که تو با من حرف می زنی 70000 پرده بین من و توست اما موقع افطار حتی یک پرده ساده بین من و امت روزه دار محمد (ص) وجود ندارد ! ای موسی ، من خودم پاداش و جزای آن را موقع افطار می دهم و من هرگز دعای شخص روزه دار را رد نمی کنم !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 14 تير 1394برچسب:, | 15:21 | نويسنده : Shabgard |