حالا باید درصف کشورهای رعیت آمریکا بایستیم تا کی نوبت مان شود...!

حالا باید درصف کشورهای رعیت آمریکا بایستیم تا کی نوبت مان شود...!
ح فخیمی در تلگرام نوشت:
راستگویانی ادعا کردند میخواهند رابطه ما را با دنیا (!!) درست کنند!
در دولت آن مردی که رفته است 150 کشور به تهران آمدند، 120 کشور به نفع ما بیانیه امضا کردند، کشورهای منطقه کم کم با ایران هماهنگ شدند، آمریکای لاتین( حیات خلوت سابق آمریکا) دست دوستی به ایران داد، ملت های دنیا همه جا برای دیدار آن مرد که رفته در خیابان ها صف کشیدند!
آمریکا دست به کار شد و یک به یک روسای دولت ها برکنار شدند! راستگویان هم سهم ما شد و تا آمدند ادعا کردند میخواهند رابطه ما را با دنیا(!!) درست کنند!
کرزای از افغاستان، مالکی از عراق، گیلانی از پاکستان، عبدالله گل از ترکیه، برکنار و این کشورها در اختیار آمریکایی ها قرار گرفت! چاوز در ونزوئلا به مرگ کاملا طبیعی (!!!) از دنیا رفت! نیکاراگویه و بولیوی و کوبا و ونزوئلا منزوی شدند!
برزیل کنار کشید، رییس جمهور شجاع آرژانتین آخرین نطق های انقلابی خود را مطرح کرد، سودان علیه ما شد، قطر هم که امیرش با تدبیر آن مرد رفته، مهار شده بود برکنار شد!
عربستان منزوی شده جرات پیدا کرد تا تجاوز به سرزمین های اسلامی کند، به نزدیک سفارت ما حمله کند، به جوانان ما تجاوز کند! پاکستان از آن حمایت کند.
اندونزی و مالزی که احمدی‌نژاد را مرد سال خود انتخاب میکردند در اختیار آمریکا قرار گرفت و از عربستان حمایت کردند! هند بیشتر به سمت غرب میل کرد و چین به قطعنامه ضد بشری شورای امنیت رای داد!
روسیه در برابر تجاوز گسترده به یمن رای ممتنع میدهد! داعش تا عمق محدوده حزب الله در لبنان( که بی سابقه ترین استقبال را از احمدی‌نژاد داشت) برود!
همه اینها را از دست دادیم به قیمت دوستی با آمریکایی که
ده ها تحریم علیه ما وضع کرد و روزی نیست علیرغم این همه باج دادن، تهدیدمان نکند!
برای اولین بار نماینده کشورمان را به سازمان ملل راه ندادند!
این بدنامی و خفت محصول دوستی راستگویان با دزد سر گردنه دنیاست!
همه دنیا را به پنج، شش کشور گردن کلفت یاغی فروختیم!
مزدمان را دادند افغانستان قبول کرد بهمان ویزای یک ساله بدهد!
حالا باید در صف کشورهای رعیت آمریکا بایستیم تا کی نوبت مان شود تحویل مان بگیرند! فقط میدانم لیبی و افغانستان و آنگولا قبل از ما در صف دوستی با آمریکا هستند و بعید است کدخدا به همین زودی ما را بپسندد!
روحانی بازم باید متشکرباشیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 9 تير 1394برچسب:, | 16:55 | نويسنده : Shabgard |