بی مقدمه میرم سراغ اصل مطلب!
 تاریخ شیعه رو که نگاه میکنی یک سری نام از جلو چشات رد میشه که ، هر کدومشون تن آدمو به لرزه در میاره، اسم یه عده مردخدا ... اسم آدمایی که اگه نبودن من و تو لذت حسین حسین گفتن تو هیئتمون رو عمرا نداشتیم!
مثل شیخ صدوق
مثل شیخ مفید
مثل سید مرتضی
مثل مقدس اردبیلی
مثل آخوند خراسانی
مثل ابوالحسن اصفهانی
مثل آیت الله بروجردی
و ... مثلِ امام روح الله الموسوی الخمینی
همه و همه زعمای شیعه بودن که غریق رحمت خدا قرار بگیرن بین این اسامی سنگین یه وقتی می رسیم به (میرزای شیرازی) صاحب فتوای تحریم توتون و تنباکو، میدونید که تا میرزا فتوا داد، توی دربار قاجاری هم قلیون ها رو شکستند!! این نشون میده که چقدر مردم از زعیمشون و از علما حساب میبردن طوری که حکومت دربار هم جلودارشون نبود...!
گذشت و نهضت پیروز شد؛ یه عده اومدن خبر پیروزی انقلابشون رو خدمت میرزا ابلاغ کنن، ولی در کمال تعجب میرزا بعد از شنیدن این خبر مسرت بخش شروع کرد به گریه کردن !!! همه مات و مبهوت سبب اشک های پیر و مرادشون رو جویا شدن، که میرزا گریه برای چی؟؟
((میرزا جوابشون داد ، از بس که این مرد نافذ البصیرة بود گفت: دشمن کافر تازه فهمید که ما چقدر در میان امت اسلامی نفوذ داریم و چقدر مردم گوش به فرمان علما هستند، از حالا به بعد تمام سعی اش را می کند تا مردم را از علما دور کند و عالمان و روحانیت را در نظر و دید مردم تخریب نماید!))
آره ... از اون زمون بود که این روباه پیر به «لفظ امام خامنه ای»
(انگلیس خبیث) کمر بست به جدایی جوونای ما از علمای ما که سبب عاقبت به خیری مون هستند، خودشم با مضحکه بازی، با لودگی و خنده و توهین...
دیدین تا بچه مدرسه ای ها یه روحانی یا یه طلبه میبینن چقدر متلک بارش میکنن، چقدر با انگشت نشونش میدن، زیر لبی میخندن و میرن پی کارشون!؟
یکی میگفت: بین پسرا خیلی زیاد دیدم وقتی یه آخوند می بینن محکم یه پس گردنی می زنن به پشت گردن رفیقشون و می گن (باطل !!) بچه ها می گن باطل می زنیم، پرسیدم چرا؟ گفتن تو ماهواره یاد دادن بهمون و گفتن آخوندا
شما رو سحر و جادو می کنن باحرفاشون!! اگه می خواید سحرشون باطل بشه تا دیدنشون
باطل بزنید...


عجب بابا! این شده روزگار ما... پر از بی هویتی! پر از ضد اخلاق! پر از ناهنجاری های فرهنگی! پر از بی دینی!

http://sarallah-zn.ir/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%AF%D9%87-%DB%8C-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87-%D8%8C-%D8%AF%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D8%B4%DB%8C%D8%B9/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 9 تير 1394برچسب:, | 14:54 | نويسنده : Shabgard |