رهبرانقلاب دردیدار قوه قضائیه:

استقلال دستگاه قضا بسیارمهم است/ باید دربرابر عوامل مخدوش کننده استقلال قضا ازجمله تهدید، تطمیع، رودربایستی و جو عمومی ایستاد و بر روش صحیح قضا تکیه کرد/ اقتدارطلبی قوه قضاییه، قدرت طلبی متعارف سیاسی نیست، بلکه ایستادگی بر سر حرف حق است.

رهبر انقلاب: افزایش تعداد زندانیان واقعا تأسف بار است/ این مسئله از زوایای مختلف مالی،خانوادگی،اخلاقی و اجتماعی هزینه ساز است/ برای مقابله باتبعات منفی افزایش زندانیان بایددنبال راه حلهای تازه ای بود.

«برنامه محوری»، «تنقیح و اصلاح قوانین» و «کادرسازی» سه نکته و توصیه مهمی بود که رهبر انقلاب در ادامه سخنان خود به تبیین آنها پرداختند.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر ضرورت #برنامه_محوری در دستگاه قضایی گفتند: تکیه کردن بر برنامه روشن و مدون، به حرکت دقیق در مسیر چشم انداز آینده کمک می کند و مانع از گرفتار شدن در کشمکش های روزمره می شود.

رهبر انقلاب در تبیین نکته دوم، یعنی #تنقیح _و _اصلاح_قوانین ، افزودند: قانون، راه پیشرفت کشور را هموار می کند و چنانچه برخی قوانین ایراد و یا با یکدیگر تعارض دارند، باید آنها را اصلاح کرد اما بنده به هیچ وجه قانون گریزی را قبول ندارم.

حضرت آیت الله خامنه ای در بیان آخرین توصیه، #کادرسازی را بسیار مهم دانستند و گفتند: نیروهای مستعد و سالمی در قوه قضاییه وجود دارند که باید آنها را برای کارهای بزرگ پرورش دهید.
١٣٩٤/٤/٧



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 8 تير 1394برچسب:, | 3:8 | نويسنده : Shabgard |