شهیدی که سر بی تنش سخن گفت ،
درجاده بصره خرمشهر شهید علی اکبر دهقان همینطور که میدوید از پشت از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت .وسرش از پیکر پاکش خدا شد .
در همان حال که تنش داشت میدوید سرش رو زمین غلطید .
سر مبارک این شهید حدود 5 دقیقه فریاد یا حسین یاحسین سر میداد.
همه رزمندگان با مشاهده این صحنه شگفت زده شده بودن .
دقایقی بعد از کوله پشتیش وصیت نامه اش را یافتند .که نوشته بود .
السلام علی الراس المرفوع
خدایا من شنیده ام که امام حسین ع با لب تشنه شهید شده است .من هم دوست دارم اینگونه شهید بشوم .
خدایا شنیده ام که سرامام حسین ع را از پشت بریده اند من هم دوست دارم سرم از پشت بریده شود .
خدایا شنیده ام سر امام حسین ع بالای نیزه قران خواند .ولی من همانند امام اسرار قران را نمیدانم .ولی به امام حسین ع خیلی عشق دارم و دوست دارم زمانی که شهید میشوم سربریده ام به ذکر یا حسین ع باشد ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : جمعه 5 تير 1394برچسب:, | 19:20 | نويسنده : Shabgard |