فن پاسخ دادن...

مردي به طور مسخره به مرد ضعيف الجسمي گفت: تو را از دور ديدم فک کردم زن هستي.

آن مرد جواب داد: منم تو را از دور ديدم فکر کردم مرد هستي!!!

 ********************

فن پاسخ دادن...

چرچيل وزير چاق بريتانيا به برناردشو که وزير لاغري بود گفت: هرکس تو را ببيند فکر مي کند بريتانيا را فقر غذايي فرا گرفته است .

برناردشو جواب داد: و هرکس تو را ببيند علت اين فقر را مي فهمد!!!

 ********************

فن پاسخ دادن...

ملا نصرالدين وارد روستايي شد و يکي از اهالي به او گفت: ملا من تو را از طريق الاغت ميشناسم.

ملا جواب داد: اشکالي ندارد چون الاغها يکديگر را خوب مي شناسند!!!

 ********************

فن پاسخ دادن...

مردي به زني گفت: تو چقدر زيبا هستي.

زن گفت: کاش تو هم زيبا مي بودي تا همين حرف را به تو مي گفتم.

مرد گفت: اشکالي ندارد تو هم مثل من دروغ بگو!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 4 تير 1394برچسب:, | 15:56 | نويسنده : Shabgard |