گاو موجودی مقدس برای هندوهاست

گاو موجودی مقدس برای هندوهاست که در حدود 80 درصد از 960 میلیون نفر در هند تشکیل می‌دهند و هرگونه تعرض به این حیوان توهین به مقدسات قلم داد می شود.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز؛ به گزارش پلیس هند، سارقی که گاو دزدیده بود پس از محاکمه توسط روستائیان با تزریق اسید کور شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ روستایی دور افتاده در شمال شرق هند، این سارق پنج سال پیش که به جرم دزدیدن گاو در همین روستا محاکمه شده بود با تزریق اسید در چشم راستش کور شده و روستائیان خشمگین پس از ارتکاب جرم دوباره با تزریق اسید چشم دیگرش نیز کور کردند.

این روستا در نزدیکی شهر پانتا پایتخت ایالت بیهار هند است روستائیان پس از کور کردن این سارق 46 ساله وی را به پلیس تحویل دادند.

افسران پلیس در حال تحقیق از عاملین این رفتار غیر انسانی در این روستا هستند.

سال ها پیش سفیر انگلیس در هندوستان در حال تردد با خودرو بوده که با ترافیک سنگینی مواجه می شود. از راننده علت را می پرسد. راننده جواب می دهد : گاوی وسط خیابان دراز کشیده و مردم برای ادای احترام سر گاو را می بوسند. سفیر انگلیس از اتومبیل پیاده می شود و به طرف گاو رفته و (با عرض معذرت) پشت گاو را می بوسد. مردم از این کار آقای سفیر شگفت زده شده و کار او را تقلید می کنند. وقتی راننده علت را از سفیر جویا می شود سفیر پاسخ می دهد : تا این ها از پشت گاو به سر گاو برسند 50 سال طول خواهد کشید !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 4 تير 1394برچسب:, | 3:9 | نويسنده : Shabgard |