دلدادگان، دلدارگوید

دلدادگان، دلدارگوید:

"لا يُكَلِّفُ اَللَّهُ نَفْساً إِلاَّ وُسْعَها» ؛

دربیانت آمده "تکلیف "چیست؟

یاکه "نفس "و"وسع" ازبهرکیست؟

گفته آمد

چه خوش گفته ای

ای شیرین بیان

گر" تکلیف"به لغت بدانی

معنی "انجام عمل" برخوانی

اما "نفس وسع"را

توبدان دراندازه خویش

"رب "ما "رب" لطف است

 عشق را او آفرید

عشق تکلیف کند

برهمان اندازه خویش

وسع تو روشنگر است

من به فلک می دهم

تاب توانائی ات

جز به چنین بیش نیست

من که تمام دلم،

خواستن روی توست

گرچه چنین سرکشم،

تاب و توان از تو نیست

هدیه به من میکنی ،

یک قدم از صد قدم

من به همان راضی ام ،. .

من به درست دانسته ام

روزه دریک زمان

ازعهده شخص خارج است

شیخ مگوبیش ازاین

دردل خود گوینده اند :

جان من جان تو

شیخ، مارا زتکلیف رانده است

صبح...

بر نازنازان ودل نوازان

درضیافت مهمان خدا مبارک باد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 3 تير 1394برچسب:, | 3:5 | نويسنده : Shabgard |