دشمنان ایران و در راس آنها آمریکا از ترس ارتش و سپاه پاسداران ، جرات حمله به ایران را ندارند.

سرهنگ آناتولی تسیگانوک رییس مرکز پیش بینی‌های موسسه تحلیل‌های سیاسی- نظامی روسیه، اعلام کرد:ارتش ایران در سال های اخیر با افزایش توانمندی صنایع دفاعی به تسلیحات و تجهیزات پیشرفته مجهز شده است.

کارشناس ارشد روس خاطرنشان کرد: دشمنان ایران و در راس آنها آمریکا از ترس ارتش و سپاه پاسداران ، جرات حمله به ایران را ندارند.

سرهنگ تسیگانوک گفت: اگر چنین توانمندی و قدرتی نبود، آمریکا از مدت ها پیش همانند عراق و افغانستان، ایران را مورد حمله قرار داده بود.

وی اظهار داشت: نکته مهم در توانمندی دفاعی ایران، خودکفایی آن می باشد و به همین دلیل از خارج و عواملی همچون تحریم تاثیرپذیر نیست.

رییس مرکز پیش بینی‌های نظامی روسیه، در پاسخ به این سوال که چرا آمریکا نسبت به ایران سیاست خصمانه دارد؟ گفت: آمریکا تحمل کشورهای مستقل به ویژه کشورهایی را ندارد که مانع اجرای سیاست های این قدرت می شوند.

وی افزود: به همین دلیل ایران را تحت فشار قرار می دهد و تحریم می کند و گاه بگاه هم برای اینکه صدای ایران را در عرصه بین المللی خاموش کند، تهدید به حمله نظامی می کند.

کارشناس ارشد روس احتمال تهاجم نظامی آمریکا یا رژیم صهیونیستی را رد کرد و گفت: ایران با کشور های دیگر منطقه همچون عراق تفاوت فراوان دارد و در صورت حمله، پاسخ کوبنده خواهد داد و ترس از همین پاسخ به ویژه با استفاده از تسلیحات پیشرفته ایران، مانع از حمله به این کشور شده است.

وی گفت: ارتش ایران بر اساس بسیاری از پارامترها بزرگترین ارتش منطقه می باشد و عامل مهمی برای تامین ثبات این کشور به شمار می رود.

سرهنگ تسیگانوک خاطرنشان کرد: ایران از توانمندی های خود برای تحکیم ثبات، آرامش و امنیت منطقه استفاده کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 31 خرداد 1394برچسب:, | 16:24 | نويسنده : Shabgard |