وحشتناک ترین خبر سال...

روز نهم تیر 94 ساعت شانزده در شبکه سه در برنامه ای به مناسبت ماه رمضان.. امیر حسین مدرس خبری را به کنایه خواند :
در استان خوزستان سدی قرار است ساخته شود . با ساخت این سد تپه باستانی متعلق به عصر دیرینه سنگی با قدمت بیش از هیجده هزار سال به زیر آب خواهد رفت و بطور کلی تخریب خواهد شد .

زنگ خطر...


تمام دنیا میدانند که کانال سوئز در مصر به فرمان داریوش بزرگ و حدود 2490 سال پیش ساخته شد . جالب اینکه نقشه اصلی آن را یک زن ایرانی کشیده بود . اما متاسفانه بیست سال پیش اسرائیل.. این افتخار بزرگ را به نام یهودیان ثبت کرد و هیچ ایرانی ای به آن اعتراض نکرد . چرا که رییس جمهور وقت ایران ، جناب هاشمی رفسنجانی ، نظام هخامنشی را طاغوتی میدانست .

اندکی بعد در استرالیا اشیایی باستانی پیداشد که بسیار شبیه اشیای یافت شده در شوش (پایتخت زمستانه هخامنشیان) بود . باستان شناسان به این نتیجه رسیدند که کاشفان اصلی قاره اقیانوسیه ، انگلیسیها نبودند . بلکه نیروی دریایی ایران زمان هخامنشیان بوده است . اما آقای خاتمی هم توجهی نکرد و هندیها آن افتخار را نیز به نام خود ثبت کردند .


چیزی نگذشته بود که در استان کرمان و اطراف شهر جیرفت ، اشیایی بسیار گرانبها یافت شد که دیرینه شناسان آلمانی قدمت آن را حدود هفت هزار سال تخمین زدند . اما مسئله به همین جا ختم نمی شود . بر روی برخی از آن اشیا نوشته هایی باخطی عجیب و ناشناخته وجود داشت ...
پس از بررسی های بسیار مشخص شد که تمدنی با شکوه به نام ارته در دنیای هفت هزارسال پیش بر جنوب ایران کنونی و همچنین بخش های وسیعی از جنوب خلیج فارس (امارات ، بحرین ، قطر ، عمان و بخشهایی از عربستان کنونی) حکومت میکردند .
درواقع قوم ارته ، دوهزار سال پیش از سومری ها و مصری ها و یونانی ها خط را اختراع کرده بودند . اما بازهم به علت عدم توجه دولت آقای خاتمی ، نه تنها که این تمدن جایی ثبت نشد ، بلکه آثار آن به تاراج رفت و سر از امارات و قطر و فرانسه و انگلستان درآورد .
اکنون اماراتی ها و قطری ها مدعی هستند که آن اشیا در کشورهای آنان پیداشده و میگویند ایرانی ها در آن زمان زیر نفوذ اجداد آنها بوده اند و با همین اسناد به سازمان ملل رفتند تا تمام خلیج همیشه فارس را و جزایر ایرانی آن را و حتی استانهای بوشهر و هرمزگان (اهورا مزدگان که کاملا ایرانی است) و کرمان را حق آبا و اجدادی خود بدانند ...


امروز هم که امیر حسین مدرس چنین خبری را میخواند .


تلنگر ...

مولانا به نام ترکیه ثبت جهانی شد .
فردوسی به نام افغانستان ثبت جهانی شد .
رودکی به نام تاجیکستان...
نظامی به نام ...
ابوریحان بیرونی به نام ...
خوارزمی ...
و ...
اخیرا هم که تاجیکستان همت کرده تا کوروش بزرگ را بنام خود ثبت جهانی کند . چرا که معتقدند مقبره کوروش در تاجیکستان است .



اشکالی ندارد .
بگذار تا تاریخ مان را خودمان به آتش بکشیم .
مقصر خودمانیم .
چرا که یک مشت بی سواد و نادان در دولت های ما حضور دارند و ما هم هیچ وقت اعتراضی نمی کنیم .
ما با داعش که آثار شکوهمند اشکانی را در عراق نابود کردند فرقی نداریم .
بازم ایرانیان برید جکهای قومیتی و .. بزارید
خرد خود را دریابید ...

دیر نیست ...
 البته بسیاری از ما همین الان هم آنان را فراموش کرده ایم .

هر که گذشته خود را شناخت ، آینده اش را زیبا خواهد ساخت ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 22 تير 1394برچسب:, | 16:1 | نويسنده : Shabgard |