گول خوردن تا کی و با چه قیمتی؟؟؟

گول خوردن تا کی و با چه قیمتی؟؟؟

همه چيز از فيسبوك شروع شد.
روزهايى كه در فيسبوك عكس ماشين هاى چراغ خاموش را گذاشتند و گفتند فلان عدد را كامنت كنيد چراغ هاش روشن ميشه. و ملت گول خوردند و با كامنت گذاشتن توى اون صفحات به افزايش اعضاشون كمك كردن و صاحبان اعضا پول درآوردند و به ريش ملت خنديدند!!

اون روزا گذشت...

و هنوز پیج رای گیری خلیج فارس را معرفی میکنند که ای ایرانی اگر رای ندهی گوگل نام خلیج فارس را به خلیج عربی تبدیل میکند !!!

اون روزا گذشت....

مردم رفتند اينستاگرام و وقتى اينستاگرام شلوغ شد، اينستاگرام شد بازار خريد و فروش و پر از صفحه هايى كه فقط تبليغ كردند و با گول زدن مردم فالوور گرفتند و پول درآوردند و به ريش ملت خنديدند!!

اون روزا گذشت....

مردم وى چت را نصب كردند و فيلتر شدند ومردم واتس آپ رو نصب كردند. در واتس آپ پيام هاى "كپى كردنش عشق ميخواد" و "اگر خون آريايى در رگ هاى توست" و اتفاقات دروغ و ساختگى و عكس دختر و زن مردم پخش شد و آبروها رفت و بازتاب هاى جهانى از استفاده ايرانيان از شبكه هاى اجتماعى پخش شد!!
و خارجى ها به ريش ملت خنديدند!!

آن روزها گذشت....

مردم لاين را نصب كردند. در لاين امكان ساخت صفحه هاى رسمى براى كاربران فراهم شد و همان هايى كه در فيسبوك به ريش ملت خنديدند و همان هايى كه در اينستاگرام به ريش ملت خنديدند و همان هايى كه در واتس اپ همه چيز را پخش كردند، جاى جديدشان را پيدا كردند!!

در لاين اما بدتر...
با وعده هاى جنسی و خاله ها و با جايزه هاى موبايل دروغ در صفحات گوناگون عضو گرفتند و با استفاده از تعداد اعضاى زياد پول در آوردند و به ريش ملت ایران باز هم خنديدند!!

كامنت هايى كه زير پست جايزه آيفون و فلان و بهمان ميخوانيد كامنت هايى است كه خود صاحبان پيج با اكانت هاى گوناگون ميگذارند كه " من گوشي برنده شدم و به دستم رسيد" تا شما گول بخوريد!!
كسانى كه در لاين صفحه رسمى دارند به هيچ عنوان نميتوانند بفهمند چه كسى و چند بار پست ها را share كرده است. نميتوانند آى پى شما را تشخيص بدهند و بفهمند چند نفر عضو معرفى كرده ايد. چرا اين همه گول ميخوريد و اجازه ميدهيد از سادگيتان سوءاستفاده كنند؟؟

آنها با share كردن، موبايل جايزه نميدهند!!
تصاوير با share كردن به فيلم تبديل نميشوند!!

كودكى گم نشده كه شما بخواهيد با share كردن عكسش به پيدا شدنش كمك كنيد!!
دختر و خاله اى نيست كه با share كردن شماره به شما بدهد!!
فقط با اين كارها جيب كسانى را پر ميكنيد كه فقط به شما و سادگى و دلسوزى هايتان ميخندند و ميخندند و ميخندند...

معلوم نيست شبكه اجتماعى بعدي كه ميخواهند از شما سوء استفاده كنند كجاست!! اما ميتوانيم با آگاه كردن دوستان و اطرافيان از اين موضوع كارى كنيم كه لاين و همه شبكه هاى اجتماعي از اين كارهاى غير انسانى پاك شود.

آيا در اين آگاه سازي با ما همراه ميشويد؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 18 تير 1394برچسب:, | 15:40 | نويسنده : Shabgard |