یه ماجرای واقعی که برای من اتفاق افتاده:
بچه که بودم سال دوم دبستان دوستی داشتم که اسمش معصوم بود توی عالم کودکی باهم حرف میزدیم و بازی میکردیم.یه روز معصوم گفت اگه مشکلی برات پیش اومد یا چیزی از خدا خواستی اولش بگو خدایا کاش فلان کار بشه آخرش هم بگو یا حضرت علی. توی عالم کودکی مثلا یه رمزی به من یاد داده بود دیگه.
چند شب بعدش زد و پدرم از درد معدش بیدار شد از شدت نالش من و مادرم هم بیدار شدیم من که ۷سال بیشتر نداشتم و فرزند بزرگ خانواده بودم خواهر و برادرم خواب بودن.
رفته رفته درد معده بابا بیشتر و بیشتر میشد و بابا هم پشت سر هم میگفت دارم میمیرم دارم میمیرم من طاقت دیدن نداشتم و هی از اتاق مییومدم بیرون و باز میرفتم توی اتاق.مادر بیچارم هم هی میگفت گرسنه ای؟چی میخوای؟برم پدرمادرت رو صدا کنم؟میخوای ماشین بگیرم بریم بیمارستان؟اون موقع توی شهر ما بیمارستان هم نبود!بابام هم هی پشت سر هم میگفت دارم میمیرم, دارم میمیرم.برام خیلی سخت بود که میدیدیم بابام جلوی چشمم داره درد میکشه و من نمیتونم کاری بکنم بابام هم گاهی لای اون همه دردش نگاه مهربونش رو به من میکرد و بیشتر من نگران میشدم دوست داشتم توی اون لحظه دردش به من منتقل میشد تا بابام راحت بشه و درد نکشه.
یک دفه به مادرم گفتم توی یخچال یه گلابی داریم برم بیارم؟مادر مضطرب هم ناچار گفت برو بیارش بدو بدو رفتم گلابی رو برداشتم و شستم همین طور که داشتم میرفتم اتاق بابام توی راهرو یاد حرف معصوم افتادم با همه کودکیم و همه دلم گفتم:" خدایا کاش بابام خوب بشه یا حضرت علی ع" !
بردم گلابی رو بهش دادم و دیگه نموندم چون طاقت درد کشیدن بابا رو نداشتم اومدم توی اتاقمون. بغض درد پدر نفسم رو گرفته بود تا اینکه چند لحظه بعد بابا از جلوی اتاق ما بچه ها رد شد و گفت:"یاور خوب شدم نگران نباش بخواب پسرم"تازه یه نفس راحت کشیدم و اون جمله همیشه توی خاطرم موند تا اینکه بزرگ شدم و فهمیدم که به این کار میگن توسل.
بیاین امشب همه باهم یه دعای بچگونه بکنیم.
بیاین همه با هم بگیم:
"خدایا امام زمانمان هرچه زودتر ظهور بکنه یاحضرت علی ع"
"خدایا همه مشکلات و مسایل جهان اسلام هرچه زودتر به دست امام زمانمان حل و رفع بشه یاحضرت علی ع"
"خدایا همه مریضای دنیا رو شفا بده یاحضرت علی ع"
"خدایا ما رو دریاب و تنهامون نذار یاحضرت علی ع"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 17 تير 1394برچسب:, | 18:22 | نويسنده : Shabgard |